Followers

Monday, 9 September 2013

Video Prank


Hi. Tadi masa rehat, aku layan video ni. Kelakar la muka diorang. Kadang-kadang rasa melampau sangat pulak. Bahaya bila ada yang lemah jantung ke apa bila kita buat macam ni. Selamat di Malaysia tak seteruk ni. Bahaya wei. Kalau orang meninggal sebab kena serangan jantung, siapa yang patut dipersalahkan?

So apa pun layan la k video ni. Terima kasih kerana sudi lawat blog aku. Salam sayang dari ku.

ZH Blogger

12 comments:

  1. hihi....sempat lagi dik nak layan video bagai nie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sempat je. Bosan. Tp mmg kelakar tgk budak2 terkejut. Hhuhu..

      Delete
  2. Alahai.....kita tak dapat tengok lah.....nanti lah kita tengok....sebab huna hp....hp tak canggih....hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya awk. Nanti tgk sama2 k... Kelakar tau tgk budak2 kecik. Comey je..

      Delete
    2. comel jer.....hahaha....oh no ! tak dapat nak tengok gak...error on the youtube...choi !

      Delete
    3. ya ke. Sy ke video ni yg comel. HEhehe

      Delete
  3. saya pernah tengok satu video prank ni kat youtube...prank dalam lif...hehe,lawak! kalau kena kat orang yang lemah jantung tu,tak taulah...hehe :)

    ReplyDelete
  4. saya pernah tengok satu video prank ni kat youtube...prank dalam lif...hehe,lawak! kalau kena kat orang yang lemah jantung tu,tak taulah...hehe :)

    ReplyDelete
  5. saya pernah tengok satu video prank ni kat youtube...prank dalam lif...hehe,lawak! kalau kena kat orang yang lemah jantung tu,tak taulah...hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ke. hahaha. Memang lawak kan. Tapi kalau kita kena mesti menyumpah seranah. Tapi kelakar tgk muka diorg. Harap tak kena macam ni. Takut kena gelak pula. hehehe

      Delete
  6. Hahaha. Kalau kena kat qaqa memang dapat maki free kot diorang. lol

    ReplyDelete