Followers

Wednesday 23 October 2013

Blog tempat meluahkan rasa


Zaman sudah maju, apa pun kita boleh cari kat dalam laman sesawang. Laman aku pun dah lama bersawang. Blog kini tempat meluahkan rasa. Bagus juga macam tu, sebab kita boleh berkongsi pengalamam kita bersama orang yang membaca. Dan kita juga boleh menaikkan semangat kita.

Kenapa aku cakap macam tu? Kadang-kadang bila kita tengah rasa down, kita boleh baca blog orang lain juga. Ada orang yang lebih banyak masalah dari kita. Meluahkan bagus juga sebab ramai yang boleh bagi pandangan dari sudut yang berbeza.

Kalau mood heppy ni macam aku la. Sentiasa heppy. Aku takda masalah? Mesti la ada tapi aku akan menganggap semua itu dah takdir bagi aku. Benda dah lepas, takkan boleh nak berpatah balik. Betul tak? Apa guna nak pandang kebelakang kalau kita boleh jalan kehadapan tanpa kerisauan.


Yang paling penting berdoa paling terbaik. Tak semesti kita berdoa semasa kita susah sahaja. Masa kita senang jangan juga kita lupa. Sesungguhnya Allah Maha Mendengar setiap doa hambanya.

Hari ni still nak demam. Selsema melanda pulakan. Jangan suruh makan ubat sebab aku tak suka.
Apa yang korang rasa hari ni?

Jom nyanyi sama-sama:
"Rasa syg ehhh, rasa syg2 ehh, ehh lihat ZH Blogger rasa syg2 ehhh"

ZH Blogger

6 comments:

  1. hahaha.....tu lah layan movie lewat sangat..karang dah demam....makan ubat kalau nak cepat sembuh..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ada lewat la cik akak. Tido awal semalam. Makan masakan mak kira ubat la tu... =P

      Delete
  2. hari ni kiter rasa happy sangat ntah la tapi ok la mood hari ni nak buat keje pun tenang n lancar... yup kita still kena berdoa even kita dalam keadaan yang senang ... selesema ek.. dah x nak makan ubat lak.. so biar la dia meleleh kot... hihi nak macam 2? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus la kalau mood heppy. Tak perlu meratapi benda yg lepas... hehehe...
      Makan ubat tu yang mls... Kalau tak larat sangat kena makan la gak... =(

      Delete
  3. Makan ubat cepat, nanti kena rotan! Hahaha. Yea, I know what u mean by that. Bila dah putus cinta ari tu, terbaca entry org bercerai. Ouh, itu jauh lebih sakit dr saya punya! So automatic semangat ada utk teruskan hidup. Hew.. Mcm2 ada kat dunia ni. Huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana blh kena rotan. Hehehe. Ada yg lebih byk dugaannya drpd kita. Cuma kita tak pernah tau kdg2

      Delete