Followers

Wednesday 2 October 2013

Setelah Sekian Lama (Jamming Section)

Hi semua. Hari isnin hari tu aku dapat panggilan dari kawan yang lama aku tak jumpe.
Dia ajak jamming dengan band-band aku masa sekolah dulu.

So aku pun terima la sebab rindu wei zaman-zaman tu.
Member aku sekarang bukan calang-calang juga.

Korang boleh cari diorang & make friend kat FB yang aku dah link kat nama diorang ni.

Azam ni ada band la, tapi hardcore band. Kalau korang pernah dengar nama band

Sesiapa yang minat hardcore band boleh try dengar lagu diorang kat youtube
dan like page diorang kat FB.

Agak 5-7 tahun tak jamming bersama, so memang banyak telah aku lupa.
Jumpa tu tiap tahun jumpa, just jamming je tak.

Time aku jamming dengan diorang ni kira-kira umur 13 tahun (Form1).
Muda kan. Sekarang dah 26 Tahun umur aku.

Gitar tu ada gak main tapi jarang sekali sebab selalu dengan skateboard je.
Aku sempat juga rakamkan masa kami jamming.

Jangan gelak ok. Tak power pun. Bunyi agak pecah.
Guna phone je. Sorry. Layan ok.



Tak powerkan. Jangan gelak ok. Sebab memang dah lupa lagu nak main.
Tak silap aku tajuk lagu pertama Cry Out,
Dan yg kedua Band Butterfingers - Royal Jelly.

Suara pun tengah sakit time tu. Hehehehe
Apa pun thanks sebab sudi singgah blog aku.

Pesanan aku, if kita minat something, practise la ok.
Buat apa je janji benda tu baik utk kita dan semua orang.
ByE-bYe...

ZH Blogger

4 comments:

  1. alamak.. video x leh buka lea zack..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ke. Cuba buka sekarang. Rasa dah boleh... =)

      Delete
  2. suka ayat dalam perenggan terakhir entry ini.. betul tu, jika minatkan sesuatu kena practice.. practice makes perfect..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Semua yang kita buat kena praktiskan. Kalau tak, macam mana nak lebih berjaya. =)

      Delete