Followers

Friday 4 October 2013

World Hunger Relief 2013 (Charity Walk)


Hi semua. Aku cuma nak bagitahu esok ada
World Hunger Relief 2013.

Penganjur korang boleh baca flyers tu. Sebab aku kerja
KFC Penisular (M) Sdn Bhd,
So aku tahu la pasal ni.

Pada sesiapa yang berminat nak masuk, tak silap aku bayaran kat sana RM25.
Akan dapat baju, makanan, & goodie bag.

Setiap tahun aku memang kena pergi la. So selalu dlm pukul 3 petang sampai malam cikit la.
Tapi tak la sampai lewat malam ok. Sebelum Maghrib dah habis. If korang ikut jalan sekali sampai habis,
korang akan diberi sijil. Aku dah ada 2 sijil. So kali ni yang ke 3.

Datang jalan-jalan pun boleh. Tengok apa yang ada disana. =)

Tapi kena sampai event berlalu. Event jam 1 ptg dah bermula. Tengok kat flyers tu,
ada nama artis-artis yang akan memeriahkan event tu kan.

Meh la ramai-ramai. Dekat persint 15 rasanya. Putrajaya ok.
Best gila setiap tahun. Setahun sekali je.

Tapi yang penting, event ni bukan untuk berseronok je,
ia juga untuk memberi sendikit charity untuk manusia yang ditimpa bencana.
Kita patut bersyukur kita masih lagi dapat makan dengan aman dan harmoni.

Bersama-sama la kita jayakan event ini sambil berpeluang mendapat ganjaran
dunia & akhirat.


Aku dah ada tiket dah. So siapa yang pergi sana if nampak aku, tegur-tegur la ya.
Aku ok je. Jangan lupa kenalkan diri. Takut aku lari pula sebab terkejut.
hehehehehehehe....

"Selamat datang semua."

ZH Blogger

6 comments:

  1. isk...jauh sangat....nanti2 cik akak ikut...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. jauh ke? Tak la jauh sgt. Sy g xtau dgn spe ni. Tkda geng. HUHhu

      Delete
  2. Replies
    1. takpa2. Tahun depan ada lagi. Tahun depan saya buat entry awal sikit...

      Delete
  3. Replies
    1. Best tapi sayang, time ni handphone rosak. Takda 1 gambar pun yang sempat dirakamkan. =(

      Delete