Followers

Saturday, 30 November 2013

Akhirnya dapat juga

Akhirnya aku berjaya mengambil hamper yang dah lama aku nak ambil. Kadang-kadang masalah sebab nak ambil waktu aku bekerja. Bukan senang nak dapat cuti. Oleh kerana aku cuti sakit semalam, aku pun pergi ambil dekat kilang Mamee Monster.



Ni la beg hamper tu. Nak tahu apa di dalamnya? Jom tengok.



Jangan jeles ok. Tak tahu yang mana 1 sedap. Aku ni bukan jenis suka makan snek ni. Ok la semua, aku nak makan dulu. Nak rasa mana yang sedap. ByE-bYe...


ZH Blogger

16 comments:

  1. nakkk !! kedekk la diee.. hahaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. jauuhhnye bella nak g sana. ngecek makanan die. haha =)

      Delete
  2. Amboi,,, banyaknye,,, bagilah lah satu . . . hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. jauh tu. Kamu datang malaysia aku bg. Hehehe

      Delete
  3. huuu ~
    dah lama tak makan mamee
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ke. Sama la dengan saya wada. Cuma saya ni memang makanan segera tak minat sangat...

      Delete
  4. Replies
    1. Alhamdulillah. Rezeki blh dpt hamper dr mr.potato. Tak sangka terpilih.

      Delete
  5. tahniah...byk nye jgn mkn sorng share ler separuh...kih kih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe. Dah habis dah kak. Anak buat tibai semua. =)

      Delete
  6. Replies
    1. Dah habis dah anak buah kerjakan. =)

      Delete
  7. Replies
    1. Dah habis. Hehehehe. Tahun lepas punya ni. =)

      Delete