Followers

Wednesday, 27 November 2013

Cenderahati dari blogger Dunia Cik Akak

Semalam balik je kerja dapat surat atas nama aku. Pelik juga ni, surat dari mana ye?


Aku pun buka la surat ni, dapat cenderahati dari blogger Dunia Cik Akak rupanya. Mungkin cenderahati ni dari segmen Follow April hingga Disember 2013 by Cik Akak Omei. Apa pun terima kasih sebab bagi adik bookmark ni. Rupanya minta alamat dulu sebab nak send ni. =)


"Hawa nafsu membawa kesesalan dan tidak berpedoman dan akal menjadi pedoman
menuju keutamaan.
Hawa nafsu menyuruh mengelamun, berangan-angan tetapi akal menyuruh
meninbang."
"Ikhlas dari aku cik akak"


"Sesungguhnya kami adalah kepunyaan Allah dan kepada Allah jugalah kami
kembali...Ya Allah! Berilah aku pahala dalammusibah ini dan gantikanlah untukku
apa yang lebih baik darinya"
"Ikhlas dari aku cik akak"


"Biarlah hati yang melihat...hanya takdirku milik Allah...usaha ku, tawakalku
segalanya titik permulaan hidupku...hidup meraih kata erti
kebahgiaan,,,,mengenal kata erti sejuta madah sayang,,,,,inginku miliki semua
itu...Ya Allah...Redhakan ia pasti milikku."
"Ikhlas dari aku cik akak"

Inilah antra kata-kata yang dilampirkan bersama. Mungkin tidak besar nilai pada wang tapi kata-kata yang ikhlas adakala lebih bernilai. Yang penting jangan kita berkata tanpa membuat apa yang kita perkatakan. Terima kasih Cik Akak sebab sudi bagi adik ZaCk hOyA ni bookmark ni.

"Selamat hari lahir Cik Akak Omei yg Ke-30 Tahun"

ZH Blogger

14 comments:

  1. wah wah!
    bertuah sguh ZH ni ye :)
    huhu ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuah ayam nampak dikaki. Tuah hang tuah tak nampak2 dah... hehehe...
      Thanks... =)

      Delete
  2. wahh.. untung lah.. bertuah... teman x dapat pun.. heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada rezeki dapat la nanti TB. ZH baru dapat cikit je... =)

      Delete
  3. tahniah..tuah akak tumpang gembira...

    ReplyDelete
  4. aku pernah nak bagi hadiah kat follower ke 100 tapi dia tak respon, dia tak mau lah tu, sekarang nak tunggu follower ke 1000 nak bagi hadiah besar punye hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ke. Rugi la orang tu. Hehehehe...

      Delete