Followers

Monday, 11 November 2013

Kalau Awek lagi tinggi


Hi. Apa perasaan dapat awek lagi tinggi dari kita? Tapi dalam gambar ni dah terlebih ketinggiannya. Orang cakap awek lagi tinggi murah rezeki. Mungkin benar. Famouskan. Kebanyakkan model memang tinggikan. So model lagi banyak gajinya.

Kalau aku mesti rasa lain je dapat awek tinggi macam ni. Mesti perempuan macam ni akan buli manusia kerdil macam aku. Takutnya. Hehehehe. Apa pun jodoh semua ketentuan Allah. Bersyukur la dengan apa yang kita dapat.

Zh Blogger

9 comments:

  1. dear kes buli tak baik tau..hihi...
    mampus tinggi berbeno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha. Tu la kan. Nanti dia pegang kepala tak boleh gerak... =)

      Delete
  2. lelaki kalau dapat awek yang lebih tinggi, jodoh panjang.
    orang cakap lahh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mummy sy pendek dr daddy, panjang je jodoh skrg dh 25 thn kahwin ;P

      Delete
    2. Sama la. Ayah sy lg tinggi. Maybe kata orang. hehehehe.. Apa pun ada kemungkinan kan wada... =)

      Delete
  3. Tinggi gila tu. Mcm edit jaa. Hahaha. Vee lagi suka dpt bf tinggi dr Vee sbb blh pakai heels tinggi2 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang dia ni perempuan paling tinggi. =)

      Delete
  4. tinggi nya..
    laki rendah murah rezeki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya la. Ni terlebih murah rezeki. Huhuhu

      Delete