Followers

Saturday 30 November 2013

Kisah ZH hari ini

Assalamualaikum WBT.

Hari ni kisah aku agak ringkas je. Bangun pagi dalam jam 5.30 pagi, terus menunaikan solat Subuh. Terasa tenang sangat hati ni. Aku ni bukan baik, dan jarang sekali nak menunaikan solat ni. Aku terasa seperti hamba yang tidak pernah bersyukur atas kurniaan Illahi selama ini. Dan aku pagi-pagi dah mandi dan bersiap, rasa macam nak pergi sarapan dengan sahabat aku nama dia Khairul Anuar. Tapi tak jadi, sebab mungkin dia penat bekerja semalam.





Sempat lagi aku bergambarkan waktu pagi. Poyo je muka aku ni. Tak kacak tapi comel je la. huhuhu. Sebab jerawat dah banyak tumbuh, aku beli oxy 10 atas nasihat ramai orang.



Tak sangka 10ml je RM8.50. Mahal jugakan. Lepas tu aku balik dan service skateboard. Deck pun dah tak elok. Siapa nak tolong belikan?



Lepas tu aku, mak and ayah pergi pasar chow kit. Tu je buat masa ni.


ZH Blogger

5 comments:

  1. haha.. oxy tu menjadi jgk cbb sy pun pakai yang tu. tapi atas kulit juga la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya la. Sy dah try, agak ok la. Tapi tak boleh challenge bedak sejuk. Cuma tak banyak kedai yang ada jual bedak sejuk macam dulu.. =)

      Delete
  2. jrang sekali nak menunaikan solat. ohohoh lpas ni kena slalu jaga solat..,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap2 dipermudahkan la bila nak melakukannya. =)

      Delete
  3. Apa yang terbaik tu En.Khairuddin. Hehehehe

    ReplyDelete