Followers

Sunday, 24 November 2013

Majlis perkahwinan Ahmad Tajuddin dan Isteri



Semalam bersamaan Sabtu (23.11.2013) majlis perkahwinan kawan aku Ahmad Tajuddin (Dewga) telah dilangsungkan. Dekat depan tu pengantin yang sama cantik dan padan berbaju biru. Di belakang pula dari kiri pula, Azam dengan kawan dia, Aku yang comel, Rashid dengan Isteri dia. Ada lagi gambar. Ni gambar dari handphone Azam pula.





Aku, Azam and Dewga kawan dari kecil, mungkin sebab kami tinggal di satu taman perumahan. Apa pun aku ingin mengucapkan tahniah kepada pasangan pengantin. Aku ni tah bila pulakan.


ZH Blogger

14 comments:

  1. yang belakang sekali..tengah2 tu cepat2 la.
    dah ambik berkat pengantin dah tu.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak dah berkat aku ambil Nick. Tapi macam ni juga la. Takda siapa nak datang pinang aku. Hahahaha... (Yang bercakap tu bila pula?) =)

      Delete
  2. selamat pengantin baru...seronok kahwin ni.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengantin ni la seronok kawin... hehehe... Tukang makan ni tengok dan bergambar je... =)

      Delete
  3. ucapkan tahniah kat kawan...
    hehe dah boleh komen. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan boleh tu. Nanti sy sampaikan pesanan kat dia... =)

      Delete
  4. tahniah pada kawan awk. haha. amix berkat banyak-banyak.
    nanti dapat wife cantik.. ^_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kisah bella cantik atau tak. Yang penting hati dah berkenan teruskan je... =)

      Delete
    2. kiki. okey teruskan usaha anda . =)

      Delete
    3. Bella klik nuffnang kita. Baru boleh kumpul untuk kahwinkan. =)

      Delete
  5. Replies
    1. Nanti saya sampaikan kepada pengantin. =)

      Delete