Followers

Wednesday, 6 November 2013

Rambut dah pendek


Tu dia. Sekarang musim parodykan. Macam kacak je, macam hensem je. hehehehehe. Aku tak la sekacak Brad Pitt tapi mungkin ada Nur sikit la kat wajah tu. Cewah, angkat bakul sendiri sampai bocor.

Aku potong rambut masa hari Isnin hari tu. Baru sempat nak bergambar. Sebab aku ni tak reti nak bergambar. Bukan jenis fotogenik pula tu. Zaman dulu rambut panjang lagi suka.

Sekarang bila dah dewasa, panjang sikit dah rasa rimas. Tu la namanya "pengalaman mendewasakan aku". Korang selalu gunting rambut berapa kali sehari. Hehehehe. Aku akan potong bila dah rasa rimas je.

"Rupa bukan pengukur budi pekerti"
"Ketampanan dan kecantikan pinjaman sementara"

ZH Blogger

10 comments:

  1. macam hensem jer...macam smart jer...dah berpunya ke hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe. mcm dah berpunya je. mcm dah je... hehehe

      Delete
  2. Lain pulak berbanding ngan wajah kat header tu. Hehe. Berapa kali potong rambut dlm sehari? Nak tauuuu.. Vee dh setahun tak potong rambutss ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab tak pakai kaca mata dan rambut pendek. =)

      Delete
  3. Replies
    1. Betul tu. Tapi hati tu kena orang lain tentukan. Tak tau diri ni berhati mulia ke tak. =)

      Delete
  4. memang serius nampak lain lah dik..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya ke. Tak encem dah kan... hahahha

      Delete