Followers

Monday 18 November 2013

Skateboarding is our life

Wady, Ammar & Jai

Selamat pagi semua. Mulakan pagi dengan Bismillah. Semalam aku dengan rakan-rakan 56Hndrd SB pergi skate. Agak lama la juga semalam. Penat sangat terasa badan ni hari ni. Apakan daya, just roll the rules bro.

Ammar
So aku sempat tangkap gambar time rest je la

Wady tengah shoot video
Wady tengah cari angles terbaik. Tunggu je la video yang akan datang. Maybe dalam bulan 12. Waiting for us. Aku je takda video sebab aku bukan reti sangat nak main. hehehehe


Maggi best. hahahaha

Jangan bermain dengan api
Jangan bermain dengan api, takut terbakar diri. Tu biasa orang cakap untuk orang yang suka kacau orang kehidupan orang lain. Tapi ni api betul. Jai dont do this. Hahahahaha.

Aku yang tak kacak.
Time ni dah malam baru lepak minum. Makan sekali la. Lapar wei. Pinjam pun topi orang je ni. Hehehehe.

Jatuh bodoh.
Ni nama dia "Jatuh Bodoh". Kenapa nama macam tu? Baru nak roll tersadung kaki terus tergolek. Lawak wei. Tapi takda rakaman la. Kalau ada mungkin akan dimasukkan. Hehehehe.

So ni je antara gambar yang sempat aku ambil ahad semalam. Nanti korang tunggu je la skate video kami. Walaupun tak kaya tapi mesti ada gaya. =P

ZH Blogger

2 comments:

  1. hahahaha.. jatuh bodoh..?? kekekeke.. sapu minyak yea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sakit ni TB. Tengah practise nak Record video. Last2 tolak je dah tergolek... hahaha

      Delete