Followers

Wednesday 18 December 2013

Kisah A.T.A - Episod 3 bila nak dikeluarkan?


Hari ni saja nak review je pasal cerita pasal kisah A.T.A Episod 3. Ramai yang bertanya macam mana kisahnya? Sebenarnya aku nak berhenti menulis boleh? Hehehe. Tiba-tiba je. Aku dah siap dah kisah untuk episod 3 tapi akan di auto publish pada Jumaat (20/12/2013) pada jam 10 pagi. Kenapa tak nak post awal-awal? Saja je rasa hari Jumaat lebih baik untuk permulaan. Dan ramai yang bercuti pada hari Sabtu dan Ahad. Kalau ada yang nak layan feel malam tu pun boleh.

Tajuk Hampa & Gembira. Simple je tajuk ni. Kisah untuk Jamm dan berakhirnya tahun 2000 bagi dia. Apa yang berlaku? Apa yang gembiranya? Apa yang hampanya? Semua telah aku coretkan dalam episod 3. Nak tahu? Baca la ye hari Jumaat ni. Macam famous sangat je cerita aku ni. Sorry sebab aku rasa SS. Syok Sendiri la tu. Hehehe. Harap adalah yang sentiasa mengikuti kisah ni. Mungkin tak sehebat kisah Laila Majnun. Lagi pun ni bukan kisah cinta, tapi kisah seorang yang tak tahu apa yang berlaku kat dia.

Jika tahun sebelum ni dia macam tu, siapakah dia sekarang? Apa yang berlaku kat dia? Dia nak apa dalam hidup? Pening nak cerita kisah mamat tu. Apa pun thanks sudi baca review untuk kisah A.T.A - Episod 3.
Jangan marah sebab aku lambat publish episod ni. Tanpa pembaca siapalah aku.

"Thanks Bro² & Sis²"


4 comments:

  1. aku rasakan la kan..pasne konpem ada reader yg fanatik or secret admirer yg publish cite ne..hehe..kalo x update mesti ade yg akan tanya..wat la kisah cinta sekali bro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fanatik tu mungkin tak kot. Siapa la aku nak di admirerkan. hehehehe. Kisah cinta ada juga. Cuma masih panjang perjalanan dia untuk tempuh cinta pertama. =)

      Delete