Followers

Friday, 3 January 2014

Apa kes ni?

Macam-macam la budak sekolah sekarang ni. Aku dulu sekolah rendah tak pernah buat macam ni. Apa yang berlaku? Nak tahu jom tengok gambar ni.




Kesiannya. Banyak pula tu kes. Sampai aku dengar ada guru yang terpaksa gergaji kerusi. Ni kes buli diri sendiri kot. Hehehehe. Selamat comel-comel diorang ni. Apa pun jangan buat macam ni lagi. Bahaya untuk diri sendiri. Apa pun semalam bersekolah untuk semua dan kepada yang bekerja, jangan lupa kerja untuk mencari rezeki. Tahun ni barang semua naik, macam ni memang aku susah nak naik la. Naik pelamin la katanya. Hehehehe.

"Budak-budak pergi ke sekolah,
Pergi ke sekolah tersepit kerusi,
Kerusi telah dibelah-belah,
Baru senyum nampak gusi."

29 comments:

  1. part kt pantun je suzy tertarik..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha... Mengarut je saya pantun. =)

      Delete
  2. Beautiful! Tahun Naik...:'-) Happy New Year!

    ReplyDelete
  3. comell betul bdk2 ni . hihihi. tu la lain kali dok diam2. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la pasal. Tah apa diorang buat sampai jadi macam ni. =)

      Delete
  4. teringat kembali masa zaman mula masuk sekolah dulu.. :D

    ReplyDelete
  5. hahahaha.. ini rupanya citer pasal budak tersepit kerusi?? dah jadi trending topik ni semalam kann.. teman jea ketinggalan.. bz sgt2 sejak akhir2 ni.. x update apa2 pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya la. TB dah jadi Artis. Hehehehe

      Delete
  6. kelakar apabila meliaht mereka, macam mane boleh tersepit ye ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu yang aku terfikir. Kelakar + kesian. hehehehe

      Delete
  7. depa excited nak belajar, tu sampai tersepit dekat kerusi hahaha ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha... Rasanya macam tu la.. =)

      Delete
  8. ramai yang tersepit rupanya..trending kut ...selamat tahun baru Ahmad Zaki..teruskan berkongsi kisah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. in shaa allah. Selagi hayat dikandung badan.

      Delete
  9. itulah agaknya trend kot..
    slamat tahun baru bro..semoga cpat2 naik pelamin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trend mcm ni kelakar. Hehehe.
      Macam tu la hendaknya.

      Delete
  10. kesiannya...ish dah mula teringat anak kat sekolah dah bila sentuh bab ni risau pulak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpa kak. Kita serah segalanya pada Allah. :-)

      Delete
  11. saya kesian tgk gambar2 nie semua. hurm

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la. Abg pun terfikir macam mana diorg leh masuk cm 2

      Delete
  12. adeh..nak ketawa pun ada...sampai begitu sekali punya takut..kalau nak ikut sebelum tahun1 kena masuk tadika dulu..tapi adik2 ni mcm panik sangat sampai menyelit dalam kat kerusi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kak. Kelakar juga, tapi kesian. Apa pun comel je diorang ni.

      Delete
  13. Replies
    1. jgn gelak guling2 lak muz. Huhuhuhu

      Delete
  14. Berpantun pulak dia.. Haha. Students Vee ogehh je :) Syukurr. Hahakk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pantun empat kerat. Bestkan. Huhuhuhu

      Delete
  15. comel budak yag baju kuning tu, gelak besau aku bhaha

    ReplyDelete