Followers

Thursday, 10 April 2014

CPUV February 2014


Banyakkan. Malu nak tunjuk. Orang semua dah dapat CPUV banyak, aku dapat juga RM0.01. Hahahaha. Apa pun takda 1 sen tak boleh nak jadi 2 sen dan seterusnya. Alhamdulillah. =)

19 comments:

  1. insyallah. skit2 jadi bukit.. dont give up =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la. Nak jadi bukit tu lambat lagi. =)

      Delete
  2. syukur Alhamdulillah sekurang2nya ada :)

    ReplyDelete
  3. Gandakan usaha anda....weeeeee....chayok2

    ReplyDelete
  4. ni untuk apa?Nuff ke?Maklumlah, saya tak guna;-) so tak paham sangat benda2 camni..huhu..

    ReplyDelete
  5. Tak per. Rezeki juga tu. Sikit2 lama2 jadi bukit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belum nampak lagi bukitnya. Hehehehe

      Delete
  6. Takpe, ada jugak dari tiada kan
    :)

    ReplyDelete
  7. wan dapat jugak xaxis ni...tp tak sampai 30sen pon...ahahaha

    ReplyDelete
  8. wahh. murah rezeki bro zack. hehe.

    ReplyDelete
  9. Wahh.. terbaek zack.. teman dh lama tak dapat BE ni sejak curang dgn nuffnang ritu.. hu3

    ReplyDelete