Followers

Saturday 12 April 2014

Happy Birthday Farisha Qistina

Hari ni akak aku no 6 buat birthday party untuk anak dia. Dah 3 tahun dah umur dia. Tapi birthday dia dah lepas, pada 3/4/2011. Hari ni Sabtu, senang nak buat sambutan hari lahir dia. Ni antara gambar yang aku ambil.




Anak buah aku juga.


Ayah aku belah depan tu




Orang dah mula datang.


Dapat baju sebagai hadiah.




Kek birthday. Upin Ipin.






acara memotong kek

Semua ni aku ambil daripada Nokia Lumia 625 aku. Aku menggunakan Nokia Camera (manual setting) dan diedit menggunakan Nokia Creative Studio dan Sophie Lens HD.

Apa pun Selamat Hari Lahir untuk Farisha Qistina.

13 comments:

  1. Semoga panjang umur, murah rezeki n menjadi anak yang solehah untuk kedua orang tua, insya Allah;-) sedapnya nama anak buah Zack, Farisha Qistina...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hendaknya begitulah. Anak buah je ni. =)

      Delete
  2. happy birthday... semoga menjadi anak yg solehah dan patuh kpd org tua :)

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday Farisha Qistina.......sedap nampak kek tu...yummy !!

    ReplyDelete
  4. Amboii.. kek upin upin tuuu.. heeee.. dap nyeeee.. happy besday Farisha Qistina, syonok la tu dapat baju baru... heee.. btw.. ank sedoro zack pun cumey2 belako yea..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Tengok pakcik dia lah. Comel juga. Hahahaha

      Delete
  5. Happy Birthday Farisha Qistina,,,
    Baguslah hasil foto-fotonya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasi Artiirhamna. Lama kamu menghilang. =)

      Delete
  6. happy birthday qis :) untung lha dapat kek upinipin...rare gila tu...hahaha :P

    ReplyDelete