Followers

Tuesday, 13 May 2014

Banjir di kawasan perumahan

Hi semua. Semalam kawasan perumahan aku banjir. Tapi masa aku dah balik kerja dah surut. Aku dapat informer dari kawan-kawan.






Ni aku tak tahu lorong berapa. Kira dasyat juga la. Rumah aku masuk sikit je. Rumah akak aku habis.



Ni lorong rumah aku semalam. Terima kasih dekat kawan-kawan yang inform dekat aku masa tengah kerja semalam.



Ni pula area Sri Johor. Habis bumbung terbang. Dekat KL pun banyak pokok tumbang. Apa pun harta boleh dicari. Yang penting nyawa masih selamat disini.



8 comments:

  1. alamak...bahaya ni..jenuh nak bersihkan agaknyer ye zack?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la. Rumah saya ok je kak. Tak la teruk sangat.

      Delete
  2. Replies
    1. Tu la. Banyak juga pokok tumbang.

      Delete
  3. banjir kilat ek? sian.. ni masalah sistem peparitan ni.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang pun. System yang tidak teratur sebenarnya.

      Delete
  4. lorhhh.... gane leh jagi gini nihhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuasa tuhan wan. Sekali DIA bagi hujan, lebat gila. Dalam masa 2 jam je kot hujan pun.

      Delete