Followers

Wednesday 30 July 2014

Raya Pertama 2014 bersama keluarga

Hai semua. Siapa masih lagi beraya dikampung halaman? Aku beraya di Kuala Lumpur sahaja. Sedihkan. Mak aku dah beraya di kampung halaman semalam. Mungkin dalam sehari dua baru balik. Aku nak ikut tapi tak muat. Nak bawa kereta sendiri condition kurang memuaskan.

Mesti ramai bergambar dihari rayakan? Aku pun tak melepaskan peluang mengambil gambar masa hari raya. Jom tengok antara gambar yang sempat aku ambil.

Mak dengan cucunya

Kak Long aku bersalaman dengan Abah.

Mak Cik, Mak dan cucu mereka

Family Kak Long aku

Abang Long & Kak Long

Anak buah aku

Family Abang Lang

Abang Chik aku.


Ni antara gambar yang sempat aku ambil. Yang lain tu tak dapat dikesan. hehehehe. Gambar aku? Sempoi je aku ni dihari raya. Setiap tahun pakaian macam dekat gambar bawah ni.


Selfie la dulu. Sendiri ambil gambar. Takda siapa nak ambilkan gambar aku. hehehe. Apa pun ni kisah aku di hari Raya Aidilfitri pertama. Korang macam mana?


No comments:

Post a Comment