Followers

Monday 9 February 2015

Car Drift Events

Hi semua. Pada hari Sabtu (7/2/2014), kawan aku ajak pergi tengok Car Drift. Tempat tak berapa tau namanya. Ada dua simpang, satu ke Palace of The Golden Horses dan lagi satu tu la simpangnya. Paham? Aku pun tak paham. Hahahaha.. Ini antara gambar yang sempat aku ambil.

Waktu tersalah simpan sampai kesini.

Laju sungguh mereka

Tengah drift ni

Tak boleh lebih daripada batu tu nak tengok.

Kereta berkejaran

Kalau nak naik RM20

Masa masuk tu RM10 untuk satu kepala, dan oleh kerana naik motor je, parking tambah RM2. Semua kawan aku yang belanja. Ekonomi aku kurang meningkat ni. Bawah ni aku sertakan video yang aku record, 4k Resolution daripada Lumia 1520. Nak tengok High resolution tukar pada setting tu ok. =D


Harap korang semua terhibur walaupun video ni 21 second je. Thanks for reading. Keep in touch. ByE-bYe...


2 comments:

  1. ingatkan event tu kat palace of golden horses. haha

    ReplyDelete