Followers

Thursday 5 February 2015

Picture on Microsoft Lumia Malaysia Page

Hi semua. Semalam sedang berada dirumah, kawan tag nama dalam page Microsoft Lumia Malaysia. Rupanya gambar terpilih masuk dalam page tu.


Walaupun tak dapat apa-apa tapi dapat juga rasa hasil yang diambil dihargai. Walaupun takda la cantik mana nak dibanding dengan gambar orang lain.

Ini gambar yang diambil

Gambar ini diambil dikawasan ofis aku je. Edit dengan menggunakan RAW files utk dijadikan HDR. Aku memang minat lukisan, jadi aku buat gambar ini seakan lukisan. Apa pun terima kasih kepada Microsoft Lumia Malaysia kerana memilih gambar aku untuk diletakkan pada page mereka.


Atas ni antara Live Tiles handphone Lumia 1520 aku. Sekarang dah boleh compress Live Tiles apps dan boleh dimasukkan dalam Live Folder. Apa pun thanks for reading my blog. Waiting my next entry. ByE-bYe....


No comments:

Post a Comment