Followers

Tuesday 21 April 2015

Urban Caravan Carnival 2015

Hai semua. Pada hari 18/04/2015 (Sabtu), Aku pergi ke Urban Caravan Carnival 2015 di Bukit Jalil. Aku pergi lebih kurang jam 5 petang. Siapa yang pergi juga? Jom tengok gambar yang sempat aku ambil. Mana tau korang ada ke dalam ni.



Urban Caravan Carnival 2015

Bikers



Volkswagen

Banyak band yang ada
Tengah snap kena jeling
Macam Korean pun ada


Band ni je yang aku snap tapi tak tau nama band ni

Pertnjukan fesyen tradisional

Banyak juga model tapi ni antara gambar yang cantik bagi aku

Artis pun ada, Nubhan siap pose lagi.



Ini antara gambar yang sempat aku ambil. Sorry kalau tak cantik. Gambar diambil menggunakan:
  • Body : Nikon D90
  • Lens : Nikkor AF 50mm f/1.8D
  • Speedlight : Nissin Di866 Mark ii
Terima kasih daun keladi, lain kali post lagi. ByE-bYe...



2 comments:

  1. wow, banyak dah perubahan... emmm lama dah x ikuti perkembangan bro ZH nih.

    ReplyDelete