Followers

Thursday 8 August 2013

Raya Pertama

Assalamualaikum W.B.T

Saya Ahmad Zaki Bin Mohamad Hasan @ ZaCk hOyA ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, Maaf Zahir and Batin kepada ahli keluarga, sahabat, kawan-kawan, kenalan, blogger, and pembaca yang dihormati sekalian.

Raya ini bukan hari untuk kita bersedih, tapi kita patut bergembira kerana kemenangan yang telah kita lalui dibulan Ramadhan yang lalu. Kemeriahan hari raya perlu juga diraikan dengan penuh kesyukuran. Hidup ini bukan hanya untuk kesempunaan kita sahaja, kita perlu jugak melihat sekeliling kita, ada juga ramai yang tidak beraya dengan sempurna. Lihat la diri kita, adakah kita ini sempurna segalanya?

Cerita biar la kisah aku dan kawan-kawan dirumah. Malam raya hari ni, aku dengan kawan-kawan pergi melepak dirumah kawan aku, Amirul Hafiz @ Katek. Ni antara gambar yang sempat diambil.
Katek and Krol at Mamak Nurin
Perjalanan ke rumah katek

Makan MC D pagi raya. Ditaja khas oleh krol.

Krol, Shahrul and Katek. Isap botol sos pun jd la. Hehehehe.

Katek, Aku (ZH Blogger), Krol. Jemput makan ye...

Apahal usha2. Huhuhu.

Syoknya makan. Huhuhu

Ini antara gambar yang aku ambil. Tak cantik pun. Sebab aku bukan camera man.

Di kesempatan ini juga, aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR and BATIN. Ikhlas dari ZH Blogger


Picture aku sehari sebelum raya. Macam nak balik kampungkan. Jangan main mercun k. Tata!!!

ZH Blogger

No comments:

Post a Comment