Followers

Friday, 1 November 2013

Kerajinan Blogwalking


Assalamualaikum W.B.T. kepada semua peminat. Macam artis la pula hari ni. Hahahahaha.

Hari ni memang bertuah la siapa yang aku follow sebab semua blog aku singgah. Rajin sangat kan. Ada yang aku tinggalkan jejak dan ada yang tak. Baca satu persatu entry terbaru korang je la.

Dulu bila aku baru lagi dalam dunia blog ni, bila orang tinggal jejak kat blog aku dengan huruf BW je, aku tak paham apa orang cakap. Mungkin By the Way ke. Hahahaha. Rupanya blogwalking. Mana la aku ni paham bahasa macam tu dulu. Sekarang dah paham boleh la aku balas balik blog blog orang tu.

Kadang-kadang siap nampak tapak kaki orang yang BW blog aku ni. hehehe. Percaya tak? =P
Aku je yang nampak, korang aku tak tahu la. Kalau dah follow tu rajin-rajin la singgah, mungkin penulisan aku tak berapa bagus, boleh la tegur.

Aku akan terima segala teguran yang membina jati diri aku sebagai blogger tak berapa tegar ni.

"Aku bukan la superman, aku juga bisa tulis, bila blog aku, kosong macam selalu"
hehehehe

ZH Blogger

8 comments:

  1. dulu akak pun tak reti...sekarang nie baru tahu....
    aku yang dulu bukan lah yang sekarang....
    dulu ku di tendang2...sekarang ku disayang2..hihi

    ReplyDelete
  2. hehehehehe.. tergelak baca entri zack.. lagi tergelak baca komen Nao mei atas ni.. hik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe... Ramai kata ZH ni memang kelakar... hahaha. Nao mei tu lg kelakar kan2... =P

      Delete
  3. Assalamualaikum WAHH SANGAT RAJIN.. ini mesti guna tangan superman untuk BW ... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm. Nie tgn dgn mata superman. Selalu BW semua org. Tp xbyk lg yg aku follow. Tu yg rajin.

      Delete
  4. blogwalking kat sini utk tahun 2016 boleh. hihi.

    ReplyDelete