Followers

Thursday 9 January 2014

Jom Naikkan Trafik Blog 2014


Jom join segmen yang dianjurkan oleh Bicara Mak Dara. Senang je syaratnya, cuma klik kat banner ni, lepas tu letak semua yang diarahkan. Takda syarat yang pelik-pelik pun. Korang kena la melawat blog orang yang join tu sekali. Kalau berminat korang boleh follow diorang.

Tentang Blog Aku
Sebenarnya aku pun tak tahu nak cerita apa pasal blog aku ni. Tapi yang aku boleh bagitahu, blog aku ni simple je. Mungkin aku nampak sombong tapi sebenarnya tak pun. Blog aku ni tentu la berkenaan diri aku. Adakala aku rasa berita atau cerita menarik, aku akan buat sebegai entry, selebihnya semua tentang kehidupan aku yang sebenar.

Aku pun baru je menulis satu kisah bertajuk "Aku Tetap Aku". Siapa yang rasa macam berminat membaca kisah ni boleh la klik kat tajuk tu, aku dah linkkan labelnya. Nak baca dari mula, kena baca dari bawah. Kalau rasa ada yang terkurang dalam penulisan aku boleh la beri teguran. Sebab aku bukan pembaca novel, cuma mecoretkan kisah sebenar dari kehidupan seseorang.

Aku rasa cukup la sampai sini je nak cerita pasal aku. Korang pun ada cerita masing-masingkan. Apa pun selamat bersegmen. =)

"Tiada kisah yang lebih menarik daripada kisah sendiri"
"Yang lepas jadikan pengajaran dan akan datang jadikan pelajaran"

100 comments:

  1. blog aku pun blog pasal diri sendiri jugak.
    x pandai nak tulis pasal gosip2 artis ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senang nak update pasal diri sendiri. Apa pun blog kau nice nick. =)

      Delete
  2. Semoga terus maju dalam blog. :)

    ReplyDelete
  3. sama lah kita tapi tak serupa....hehee

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum..
    Salam Ukhwah Fillah ..
    Terjah Sini Dari Segmen Yang Sama & FOLLOW
    http://akifimtiyaz3.blogspot.com/2014/01/jom-naikkan-trafik-blog-2014.html

    ReplyDelete
  5. salam kenal..salam ukhwah, datang bertandang dari segmen yang sama...follow sini ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih singgah. Akan balas kunjugan awk. =)

      Delete
  6. Samalah niche blog kita. ahhaa singgah sini dari segmen mak dara jugak :)

    ReplyDelete
  7. mama singgah dan selamat bersegmen..

    ReplyDelete
  8. you've such a nice blog abg Zack. all the best and keep it up =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks adik Nurulee. Blog adik lagi menarik pe. =)

      Delete
  9. Assalamualaikum..Singgah dari segmen Mak Dara.Jemput singgah ke blog :)

    http://www.azhafizah.com/2014/01/jom-naikkan-trafik-blog-2014.html

    ReplyDelete
  10. Semoga dapat tambah lebih ramai kenalan.

    ReplyDelete
  11. all the best zack..

    ReplyDelete
  12. datang jalan-jalan dari segmen yg sama.. salam perkenalan, jemput singgah blog dyla juga ye : hello-dylavella.blogspot.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal juga. Terima kasih sudi berkunjung. =)

      Delete
  13. Assalammualaikum,datang dr SEGMEN MAK DARA! singgah dan follow sini.moga perkenalan ini boleh mengeratkan lg ukhwah kita sesama blogger.Amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaikumsalam. Terima kasih atas kunjungan. =)

      Delete
  14. Terima kasih. Selamat bersegmen juga. =)

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum...mekaseh dik sbb sudi singgah blog akak...eh, jap...penulis novel ke nie...baca entri Aku Tetap Aku tu mcm novel jeee....hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaikumsalam. Sy tulis kisah ni je dulu. Baru mencuba. Tiada bakat pun. Mana tahu 1 hari nanti dapat jadi seorang penulis yang bagus. =)

      Delete
  16. Assalamualaikum... done follow ur cool blog.. singgah dan follow sini.. moga perkenalan kita dapat mengeratkan lagi ukhuwah sesama kita :)

    http://arinacamaro.blogspot.com/2014/01/jom-naikkan-trafik-blog-2014.html#comment-form

    ReplyDelete
  17. Hi pg2 ni sy singgah ke sini dan Follow skali. Jom follow sy jugak ^_^ Apa2 pun salam perkenalan dari Segmen Mak Dara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Saya akan kunjung dalam masa terdekat. =)

      Delete
  18. thanks singgah blog sy... dr segmen yg sama...

    ReplyDelete
  19. Segmen sama, follow sini yer, slm knal...

    ReplyDelete
  20. Hi. Thanks sudi singgah ke blog sana. Dari segmen yang sama

    ReplyDelete
  21. terima kasih singgah blog saya, buat kunjungan balas dan dah follow balik..salam kenal

    ReplyDelete
  22. salam... mia datang dari segmen yang sama...

    http://www.mialiana.com/2014/01/jom-naikkan-trafik-blog-2014.html

    ReplyDelete
  23. salam. tq atas kunjungan. singgah sini utk segmen yg sama.

    http://fizah-sukhri.blogspot.com/2014/01/jom-naikkan-trafik-blog-2014.html#comment-form

    ReplyDelete
  24. kunjungan balas dr segmen mak dara..follow blog ni

    ReplyDelete
  25. Dtg dari segmen MD. sambil naikkan trafik disini & follow ☺

    http://sharingiscaring-fiza.blogspot.com/2014/01/jom-naikkan-trafik-blog-2014.html

    ReplyDelete
  26. singgah dan balas kunjungan zack...
    terima kasih sudi singgah blog YB...

    ReplyDelete
  27. datang membalas kunjungan..
    semoga terus berjaya dlm bidang yang diceburi.. :)

    ReplyDelete
  28. datang dari segmen Makdara
    http://www.kisahsidairy.com/2014/01/jom-naikkan-trafik-blog-2014.html

    ReplyDelete
  29. fae singgah dari segmen yang sama and dah follow sini #169 :)

    ReplyDelete
  30. hi awak,

    datang dari segmen mak dara gak..

    ReplyDelete
  31. Membalas persinggahan dan follow :)..Emm,memang betul nampak sombong,haha,gurau je ;)

    http://100pelukis.blogspot.com/2014/01/jom-naikkan-trafik-blog-2014.html

    ReplyDelete
  32. salam tuan tanah ;)
    kunjungan hormat dari http://glamorousbybellaluna.blogspot.com/2014/01/jom-naikkan-trafik-blog-2014.html

    sudah menjadi pengikut setia dan pengomel setia blog zack !! hehe. keep blogging dear =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaikumsalam Bella. Terima kasih menjadi pembaca setia. =)

      Delete
  33. Assalamualaikum..Abak datang singgah @ balas kunjungan...
    Follow sini,dari segmen yang sama.. salam ukhuwah fillah..

    http://lorong-cinta.blogspot.com/2014/01/jom-naikkan-trafik-blog-2014.html

    ReplyDelete
  34. balas kunjungan sambil follow dari segmen yang sama. :)

    ReplyDelete
  35. Assalamualaikum...
    Datang dari segmen yang sama. Dah follow sini ya
    http://ainimrashihah.blogspot.com/2014/01/jom-naikkan-trafik-blog-2014.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaikumsalam. Akan membalas kunjungan ada. =)

      Delete
  36. mcm best jer segmen makdara kali ni :)

    ReplyDelete
  37. selamat berblogging

    YB datang dari segmen yang sama. Baru berkesempatan singgah dan tinggal jejak.

    http://yangbaik.blogspot.com/2014/01/jom-naikkan-trafik-blog-2014.html

    ReplyDelete
  38. Salam Ukhwah....


    http://kasihlestariabadi.blogspot.com/2014/01/jom-naikkan-trafik-blog-2014.html

    ReplyDelete
  39. Selamat bersegmen ZH.....mcm menarik jer

    ReplyDelete
  40. cheqna berkunjung balas ke sini =)

    ReplyDelete
  41. Salam perkenalan juga. Blog je ke yang comel? hehehe

    ReplyDelete
  42. hai there! :) Singgah dari segmen yang sama ehehe

    ReplyDelete
  43. Hahahaha. okay baiklah. Tuannya comel jugalah. Hhahahahaha

    ReplyDelete
  44. Salam...kunjungan balas dari segmen yg sama..terima kasih

    ReplyDelete
  45. dulu2 masa mula2 berblog aku mcm syok sendiri jugak, tiap2 hari ada je entri baru semata2 nak mengejar trafik, entri entah apa2 entah, lama2 sedar diri, baik aku update apa2 yg relevan je, pengaruh usia jugak, tak kan umo aku dah mid 30 nih nak berblog mcm org umur 20an kan, hehe :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Ada info yang berguna aku rasa better share. Sebab adakala orang berminat dengan info yang kita tahu. =)

      Delete
  46. Singgah dari segmen yg sama... sorry lmbt buat kunjungan balas... huhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. biar lambat asal selamat. =)

      Delete
  47. assalamualaikum....mama dtg dr segmen yg sama...:)

    ReplyDelete