Followers

Saturday 27 July 2013

Shopping Raya!!! (YE KE NI)

Hi semua. Semalam aku gaji, so apa lagi, raya pun nak dekat dah. Balik je kerja, aku terus pergi settlekan semua hutang-hutang aku. Bayar kereta, beli barang Mimo (Pet aku) & servis superbike aku (motor modenas kriss 1000cc je) =P. Lepas settle je semua, aku terus bergegas ke Jaya Jusco (JJ Maluri je). Aku tak tau nak beli apa, so aku terus berfikir barang raya. Tapi aku tak beli baju raya, aku beli baju & seluar kerja. Sehelai hooded sekali. Aku punya hooded dah lama sangat. Ni antara barang yang aku beli:-


Ni je lah yang mampu. So siapa nak jemput aku datang raya jemput la ya. Hehehe... Apa pun selamat bershoping dan jangan membazir dengan benda tak penting. If pakai baju raya setahun sekali je, better beli macam aku barang yang pakai hari-hari. =)

Assalamualaikum...

ZH Blogger

No comments:

Post a Comment