Followers

Wednesday 6 November 2013

Aktiviti pada Tahun baru Islam

Semalam ni aktiviti aku biasa je. Tak boleh duduk diam. Pagi-pagi dah iron baju untuk kerja 3 hari. Senang nak rest lepas dah siap semua kerja. Petang pula aku nampak skateboard aku. Lama tak service. Korang ingat motor je ke boleh service?



Nampak tak? Dah buka wheel dan bearing dari truck. Senang je nak buka ni. Bila nak beli deck baru ni. Lepas dah siap service bearing skateboard aku pergi jogging dalam jam 6 petang.



Gambar kasut sudah la. Dalam jam 7 malam aku balik dan siapkan segala urusan mandi dan sebagainya. Dalam jam 8.30 malam tadi, sedara aku datang ajak lepak. aku pin tengah lapar, alang-alang aku pergi makan sekali.



Nasi ayam. Sedapkan. Nak ke? Dah habis dah semalam. Lepas settle semua ni apa lagi, aku tido la. Penat sangat rasanya. Tu cerita aku, cerita korang macam mana?

ZH Blogger

2 comments:

  1. semalam lepak kat rumah sepanjang hari, makan 3x dan berguling-guling.. hehe=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untung la boleh guling-guling... hehehehe...

      Delete