Followers

Monday 4 November 2013

Berita buruk & baik

Assalamualaikum W.B.T.

Hari ni nak cerita berita buruk dan baik. Berita buruk la dulu ya. Hari ni berlanggar lagi dengan motor. Apa la nasib badan. Baru last month langgar, ni kena lagi. Baru nak keluar jalan motor, ada la uncle ni main block jalan nak keluar tu. Dia tak nampak ke aku dah dekat?

Dah langgar aku berhenti tengok, takda apa pun motor aku dengan dia, tapi dia pula yang marah aku. Aku pun marah dia la sebab tak dia pakai wisor gelap. Lepas dia buka wisor malas aku nak bergaduh dengan orang tua. Tapi please respect la sebab ko main tutup jalan aku, minta maaf pun tak. Lepas tu siap ambil no plat aku, nak buat report katanya. Aku gelak je la. Malas nak layan. Tapi sempat aku ambil gambar motor dia. Dia nak report lantak la dia. Aku tetap aku.

So bad mood la pagi-pagi tadi. Lepas tu aku sampai ofis aku baca wechat dari blogger Dunia Cik Akak.
Dia cakap "Tahniah dik". Tahniah kenapa ya? Aku tanya "Tahniah kenapa?" Rupanya aku menang GA dari blog Dunia sebenar Shida. Dapat apa nak tau?




Tu dia. Terus la email kat admin untuk terima hadiah. Apa pun thanks kat blogger Dunia Cik Akak sebab bagitau pasal menang hadiah ni. Kalau tak memang takda mood nak buka blog hari ni.

Dan berbanyak terima kasih untuk Dunia sebenar Shida sebab menganjurkan GA dan para sponsor. Pertama kali dapat. Macam excited la pula. Hehehehe...

ZH Blogger

2 comments:

  1. Uittt ati2 bawak moto.....kita tak langgar org tapi org langgar kita...itu pun dah lebih berhati2 dah kan...
    tahniah menang ya...huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la pasal. Takut dah naik motor. Rasa nak naik lrt je...

      Delete