Followers

Sunday, 29 December 2013

Deck skateboard baru

Hi semua. Apa khabar. Harap kamu semua sihat. Semalam aku keluar dengan kawan-kawan 56HnDrd SB. Aku memang nak cari deck skateboard. Akhirnya dapat juga beli deck ni.




Brand Chocolate, Pro Model Justin Eldridge saiz 8.



Terbaikkan. Semalam terus pasang deck ni. Tak sabar nak mencuba. Harap sesuailah dengan aku. :-)

16 comments:

  1. anak akak jumpa nie memey suke loh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya ke. Bgus tu cuma sukan ni agak extreme la jgk.

      Delete
  2. seyes wan ta pandai main mende ni...slalu wan jadi nangka busuk je kalu naik menda ni..ahahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mula2 je susah. Lama2 ok. Apa salah mencuba kalau dah minat. :-)

      Delete
  3. wah..macam best jee. macam seronok jee. (Y)

    ReplyDelete
  4. bestnye pandai main skateboard. . heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. takda la pandai sangat pun. Just roll2 je. Tak power pun. :-)

      Delete
  5. bella klau main skateboard. memang tak pernah jadi. cantik2 =)
    skateboard 2014 yee

    ReplyDelete
    Replies
    1. bella pun main ke? Bagus la tu. Boleh je jadi kalau ada minat dan usaha. Just skate for fun.

      Delete
  6. design tu readymade ke design sendiri zack

    ReplyDelete