Followers

Sunday 1 December 2013

Sorry semua

Hari ni, aku kena rajinkan diri untuk blogwalking. Sorry sebab tak dapat nak blogwalking page korang dalam 2, 3 hari ini. Banyak sangat hal minggu ini. Jangan risau, nanti aku akan singgah blog korang ok.

Tak sangka makin ramai yang follow blog aku. Adakah sebab aku rajin blogwalking atau sebab penulisan aku yang menarik? Harap korang follow aku sebab penulisan aku. Aku tak harap untuk terkenal, tapi aku mengharap penulisan aku menjadi kenangan korang semua para pembaca yang setia.

Kalau masih ada kekurangan dalam penulisan aku, aku berharap korang perbetulkan. Bukan apa, setiap aku buat ada kelebihan dan juga kekurangannya. Indah rupa dari khabar, cinta pada penulisan aku makin menebal dijiwa dan sanubari.

Adakala aku ketandusan idea. Tak tahu apa yang perlu aku huraikan dalam penulisan. Kekadang takut terkasar bahasa. Pedoman hilang entah kemana. Akal datang dikuasai nafsu. Maaf sebab tak sempat nak blogwalking kat korang. Esok atau sempat hari ni aku akan singgah.

Guna phone je menaip ni. Tu agak susah nak menyinggah. Harap para kawan semua bersabar ye. Ucapan terima kasih yang mampu aku ucapkan buat masa ini. Blog korang semua awesome. Aku hanya insan kecil yang mampu menulis dalam mata yang tertutup.

"Andai cinta pada penulisanku, tinggalkan jejak untuk diikuti"


ZH Blogger

8 comments:

  1. Replies
    1. Insyaallah. Semoga dapat singgah pagi hari ni...

      Delete
  2. kite serupa ,akak pon curi2 untuk blogwalking cuti sek berebut ngan anak2...god luck dlm segala urusan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesti akak menangkan. Hehehehe. Takpa kak, yang penting nanti sy pasti singgah... =)

      Delete
  3. Yaa...insya allah....azie pun dah lama tak singgah blog dia nie...hahaha..tersangat lah busy katakan....gud luck yaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ingat Azie dah sombong... hahaha... Takpa la azie, settlekan urusan dulu baru boleh blogwalking...

      Delete
  4. Takpa kawan, sebab bila ada masanya sibuk, susah nak blogwalking, tapi bila ada sempat singgah, singgah ke blog awak, tulisan disini pun saya suka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih artiirhamna. Ada masa pasti ku singgah ke blog kamu sahabat. =)

      Delete