Followers

Wednesday 28 May 2014

TELEGRAM (NGRAM) Application for Windows Phone

Hi. Hari ni nak cerita sikit pasal apps yang baru aku install ke Windows Phone aku ni. Apps apa? Nama apps ni TELEGRAM. Tapi aku guna 3rd party apps nama NGRAM.


Apps ni macam whatsapp juga tapi lebih secure daripada whatsapp. Sebab apa guna ni? Whatsapp kan dah cukup.



Apps whatsapp tiada lagi didalam apps store Windows Phone atas sebab teknikal katanya. Entah bila diorang nak masukkan balik. Oleh kerana aku hard reset phone aku semalam, jadi nak kena download apps balik, semua ok cuma whatsapp je takda.

Jadi aku cuba cari apps yang seangkatan dengannya. Apa yang bagusnya, apps ni lebih secure daripada whatsapp dan percuma. Jom baca review sikit.













NGRAM for install :-


Nampak tak kelebihannya? Apps ni juga ada untuk Android dan juga IOS. Siapa yang berminat boleh search dekat store masing-masing. Cuma taip TELEGRAM dan korang boleh download apps ni.

Jadi buat masa ni aku tak gunakan whatsapp,cuma guna TELEGRAM, LINE, WECHAT, YAHOO MESSENGER, SKYPE dan lain-lain seperti FB dan sebagainya.



4 comments:

  1. Telegram lebih kuran sama macam Whatsapp, banyak kelebihan slah satunya percuma seumur hidup :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. Betul tu. Rasanya lagi better daripada whatsapp. Dengar pun sekarang whatsapp tak secure semenjak owner FB ambil alih.

      Delete
  2. Saya setuju dengan bahrain malah saya sudah guna aps ni semenjak 2 bulan lepas. Aps ni kelebihan boleh add member sampai 200 orang.. itu yang best tu anyway jemput datang dan singgah blog saya http://www.kacamataview.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. Sangat berguna untuk mereka yang nak buat group ramai orang. =D

      Delete