Followers

Wednesday 25 March 2015

Selamat Hari Lahir ke-63

1st picture taken using my Nikon D90

Hi semua. Hari ni adalah hari lahir Mak aku yang ke 63 tahun. Dah agak tua mak aku ni. Apa yang aku nak ceritakan dekat sini? Mak aku sentiasa menjadi sumber inspirasi aku. Mak aku tak pernah putus bagi sokongan dengan setiap benda yang aku buat. Tak pernah mengeluh dengan apa yang diberikan.

Adakala mungkin aku pernah buat mak aku kecil hati, tapi aku harap sekarang, aku akan cuba untuk menjadi anak yang baik walaupun bukan yang terbaik. Setiap kali aku nak beli atau buat sesuatu, orang pertama aku akan tanya mak aku. Bukan Ayah aku tidak penting tapi aku mungkin lebih selesa berbincang dengan mak lebih daripada ayah aku.

Apa pun aku ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir yg Ke-63. Terima kasih sebab tak pernah jemu membesarkan anak kamu yang degil ini. Terima kasih banyak MAK.


4 comments:

  1. mak adalah segala-galanya buat kita kan..selamat hari jadi..moga sentiasa sihat,,,

    ReplyDelete
  2. Tiba - tiba ada rasa nak drive balik jumpa mak, rindu mak aku :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rindu balik la. Call selalu. Boleh mengubati sikit rindu tu.

      Delete